Video školenia Ivo Tomana „Marketing"

Vo video školení Ivo Tomana „Marketing“ sa dozviete, ako pracovať s marketingom.

Minikurz
5,0 5
0 hodnotení
220x
Lektor Ivo Toman

Vstúpte ZADARMO do kurzu

E-mail

— alebo —

Vstupom do kurzu získate:

  • Dĺžka kurzu: 1 h. 41 min.
  • 1 lekcie ZADARMO
  • Doživotný prístup k lekciám
  • Certifikát o absolvovaní kurzu
Jednička
Sme jednotka v online kurzoch
Studenti
Viac ako 422 799 študujúcich členov
Hvězda
4,7/5 priemerné hodnotenie kurzov
{'Trénink'}
Celkom 295 online videokurzov

Popis kurzu

Vo video školení Marketing sa dozviete:

  • osem hlavných marketingových chýb
  • manipulácia s vnemami
  • emócie a príbehy
  • ako vybudovať značku
  • ako merať marketing
  • Paretov zákon
  • segmentácia a chyby pri segmentácii
  • čo je a čo nie je odlíšenie, postup, ako sa odlíšiť
  • čo je marketingová stratégia
  • ako vypracovať marketingovú mapu v 6 krokoch
  • konkrétne príklady a marketingová stratégia - vzor

Segmentácia:
Ak nebudete robiť segmentáciu, potom budete robiť marketing naruby - presviedčať tých, čo nekupujú, aby začali. Najrozšírenejšie sú 2 typy segmentácie:
demografické;
podľa správania pri nakupovaní.
Aj to asi poznáte. Ale viete, že oveľa lepšia segmentácia je podľa dopadu vašich činností?

Závažnosť a odlíšenie:
Odlíšenie má význam iba vtedy, ak je pre ľudí závažné. Nepredáte, ak vaše produkty nemajú závažnosť pre určitú časť trhu. A závažnosť sa časom mení. Spomeňte si na diskety. Aká je dnes závažnosť diskiet? Takmer žiadna!

Závažnosť je dôležitejšia ako povedomie o značke, jej obľúbenosť a dostupnosť. Môžete mať obchody na každom rohu, ale pokiaľ chýba závažnosť, zákazníci si to nekúpia. Viete, ako zariadiť u Vášho produktu závažnosť? Ak áno, potom máte v sebe "inštinkt zabijaka". Ak nie, môžete si ho kúpiť v 2. dieli - Marketing.

Budovanie značky:
Pravdepodobnosť, že značka bude úspešná, je len 1: 10. Niekde niečo zlyhá. Cieľom videoškolenia Instinktu zabijaka je, urobiť to tak, aby nič nezlyhalo. Dozviete sa 5 bodov, ako budovať značku, a to, čo spôsobuje ich úspech a neúspech.
Zobraziť celý popis kurzu

Marketingový plán a marketingové mapy:
V 6 krokoch nájdete problémy zákazníkov a riešení, aby ste zarobili vy aj oni. Zistíte, že často dokážete vyriešiť hneď viac problémov naraz. Tiež zistíte, že ešte dnes môžete 80% problémov odstrániť. A s malými nákladmi.
Ako zostaviť marketingový kontrolný zoznam, aby ste na nič nezabudli?

Vo video školení Marketing si objasníte napríklad tieto všeobecne rozšírené omyly:
Všetci tvrdia, že slovo „manipulácia“ sa im nepáči. Lenže v marketingu nejde o nič iné, než o manipuláciu s vnemami, ao to, koho, kde a ako manipulovať.
Marketingový výskum formou otázok. S ním paradoxne urobíte chyby, ktoré by ste bez neho neurobili. Keby sa Henry Ford pýtal ľudí, aké auto má vytvoriť, najskôr by mu odpovedali: „Dodajte na trh lepšie kone!“ Ešte, že sa Ford nepýtal ľudí. Navyše, ľudia klamú. Neveríte? Výskumy jasne hovoria, že ľudia v televízii nechcú sex a násilie. Ale večer to sú najsledovanejšie programy.
O zvyšovaní povedomia počujete všade. Lenže Václava Fischera poznajú skoro všetci a ako dopadol, vieme všetci.
Image - reklama. Veľké značky vyvolávajú aj nenávisť. Zoznam najväčších značiek je rovnaký ako zoznam tých najviac nenávidených. Silné značky nemajú u väčšiny ľudí dobrý imidž, bez ohľadu na imidž - reklamu. Táto reklama je plytvanie a pritom ju vidíte všade.
Sledovanie kreatívnych ukazovateľov namiesto finančných. Napríklad náklady na oslovenie 1 000 poslucháčov, divákov alebo čitateľov (CPT-Cost Per Thousand). Naozaj vás zaujíma, koľko vás stojí tých 1 000 divákov, keď oni hneď prepnú na iný kanál alebo otočia stránku novín? Nie je lepšie sledovať, koľko to zarobilo peňazí?

Lekcie kurzu

Diskusné fórum

Tu môžete komunikovať s lektorom a ostatnými účastníkmi kurzu.

Prejsť na diskusné fórum

Hodnotenie kurzu

Pre pridanie hodnotenia je nutné .

Zatiaľ neboli pridané žiadne hodnotenia.

Lektor kurzu

Lektor

Ivo Toman

14 kurzov
Ivo Toman (*1966) je známy český školiteľ, motivátor, autor 16 kníh a desiatok audioprednášok a videoškolení. Jeho oborom je osobný rozvoj, predaj, marketingová psychológia a motivácia. 
Viac o lektorovi

Časté otázky ku kurzu

Áno. Iba v prípade platby bankovým prevodom je potrebné počítať s oneskorením 1 - 3 dni. Z tohto dôvodu odporúčame úhradu kartou alebo online prevodom.

V prípade kúpy kompletného kurzu získavate okamžite všetky lekcie naraz a môžete si ich prechádzať bez akéhokoľvek obmedzenia.

Nie, to bohužiaľ nie je možné z bezpečnostných dôvodov. Na prehliadanie lekcií kurzu je nutné pripojenie k internetu.

Všetky naše kurzy obsahujú neplatené a platené lekcie. Tento kurz obsahuje 1 lekciu zadarmo a 1 lekciu platenú.

Naša 100% garancia vrátenia peňazí znamená, že ak zakúpený kurz nesplní vaše očakávania, vrátime vám vašu platbu za kurz späť. Nemusíte nám vôbec nič vysvetľovať, stačí nám napísať alebo zavolať. Túto garanciu môžete využiť do pätnástich dní od zakúpenia kurzu.

Ďalšie kurzy, ktoré by sa vám mohli tiež páčiť

K našim kurzom sa môžete kedykoľvek vrátiť, kľudne aj za 10 rokov

Bezplatný vstup do kurzu

Bezplatný vstup do kurzu

Vstup do kurzu je vždy zadarmo a nikdy nezaväzuje k nákupu.

Lekcie ZADARMO

Lekcie ZADARMO

Každý kurz obsahuje niekoľko lekcií zadarmo. Uistíte sa, že vám vyhovuje osobnosť lektora a štýl výučby, a až potom sa rozhodnete, či pokračovať aj do platenej časti

Kurz vždy po ruke

Kurz vždy po ruke

Naše kurzy môžete prehrávať na PC, mobile i tablete. Vzdelávajte sa cestou do práce alebo využite voľný čas na dovolenke.

Garancia vrátenia peňazí

Garancia vrátenia peňazí

Pri zakúpenom kurze máte v prípade nespokojnosti 100% záruku vrátenia peňazí.