Vo video školení Ivo Tomana „Marketing“ sa dozviete, ako pracovať s marketingom.
Vo video školení Marketing sa dozviete:
Segmentácia:
Ak nebudete robiť segmentáciu, potom budete robiť marketing naruby - presviedčať tých, čo nekupujú, aby začali. Najrozšírenejšie sú 2 typy segmentácie:
demografické;
podľa správania pri nakupovaní.
Aj to asi poznáte. Ale viete, že oveľa lepšia segmentácia je podľa dopadu vašich činností?
Závažnosť a odlíšenie:
Odlíšenie má význam iba vtedy, ak je pre ľudí závažné. Nepredáte, ak vaše produkty nemajú závažnosť pre určitú časť trhu. A závažnosť sa časom mení. Spomeňte si na diskety. Aká je dnes závažnosť diskiet? Takmer žiadna!
Závažnosť je dôležitejšia ako povedomie o značke, jej obľúbenosť a dostupnosť. Môžete mať obchody na každom rohu, ale pokiaľ chýba závažnosť, zákazníci si to nekúpia. Viete, ako zariadiť u Vášho produktu závažnosť? Ak áno, potom máte v sebe "inštinkt zabijaka". Ak nie, môžete si ho kúpiť v 2. dieli - Marketing.
Budovanie značky:
Pravdepodobnosť, že značka bude úspešná, je len 1: 10. Niekde niečo zlyhá. Cieľom videoškolenia Instinktu zabijaka je, urobiť to tak, aby nič nezlyhalo. Dozviete sa 5 bodov, ako budovať značku, a to, čo spôsobuje ich úspech a neúspech.
Zobraziť celý popis kurzu
Marketingový plán a marketingové mapy:
V 6 krokoch nájdete problémy zákazníkov a riešení, aby ste zarobili vy aj oni. Zistíte, že často dokážete vyriešiť hneď viac problémov naraz. Tiež zistíte, že ešte dnes môžete 80% problémov odstrániť. A s malými nákladmi.
Ako zostaviť marketingový kontrolný zoznam, aby ste na nič nezabudli?
Vo video školení Marketing si objasníte napríklad tieto všeobecne rozšírené omyly:
Všetci tvrdia, že slovo „manipulácia“ sa im nepáči. Lenže v marketingu nejde o nič iné, než o manipuláciu s vnemami, ao to, koho, kde a ako manipulovať.
Marketingový výskum formou otázok. S ním paradoxne urobíte chyby, ktoré by ste bez neho neurobili. Keby sa Henry Ford pýtal ľudí, aké auto má vytvoriť, najskôr by mu odpovedali: „Dodajte na trh lepšie kone!“ Ešte, že sa Ford nepýtal ľudí. Navyše, ľudia klamú. Neveríte? Výskumy jasne hovoria, že ľudia v televízii nechcú sex a násilie. Ale večer to sú najsledovanejšie programy.
O zvyšovaní povedomia počujete všade. Lenže Václava Fischera poznajú skoro všetci a ako dopadol, vieme všetci.
Image - reklama. Veľké značky vyvolávajú aj nenávisť. Zoznam najväčších značiek je rovnaký ako zoznam tých najviac nenávidených. Silné značky nemajú u väčšiny ľudí dobrý imidž, bez ohľadu na imidž - reklamu. Táto reklama je plytvanie a pritom ju vidíte všade.
Sledovanie kreatívnych ukazovateľov namiesto finančných. Napríklad náklady na oslovenie 1 000 poslucháčov, divákov alebo čitateľov (CPT-Cost Per Thousand). Naozaj vás zaujíma, koľko vás stojí tých 1 000 divákov, keď oni hneď prepnú na iný kanál alebo otočia stránku novín? Nie je lepšie sledovať, koľko to zarobilo peňazí?
Tu môžete komunikovať s lektorom a ostatnými účastníkmi kurzu.
Prejsť na diskusné fórumVstup do kurzu je vždy zadarmo a nikdy nezaväzuje k nákupu.
Každý kurz obsahuje niekoľko lekcií zadarmo. Uistíte sa, že vám vyhovuje osobnosť lektora a štýl výučby, a až potom sa rozhodnete, či pokračovať aj do platenej časti
Naše kurzy môžete prehrávať na PC, mobile i tablete. Vzdelávajte sa cestou do práce alebo využite voľný čas na dovolenke.
Pri zakúpenom kurze máte v prípade nespokojnosti 100% záruku vrátenia peňazí.
Hodnotenie kurzu
Pre pridanie hodnotenia je nutné prihlásiť sa.