V kurze „SEO a UX pre kategórie e-shopu" s lektorom Michalom Binkom sa naučíte správne optimalizovať stránky pre vyhľadávače.
Hlavný prínos pri optimalizácii stránok pre vyhľadávače (SEO) môžeme realizovať vylepšením užívateľského zážitku (UX) v jednotlivých kategóriách e-shopu. Užívateľom môžeme predložiť tie najvyhľadávanejšie kategórie produktov, parametrov, vlastností či špecifikácií. Nebudeme to ale robiť od oka, ale rozhodovať sa budeme na základe analytických údajov o hľadanosti.
Ak chcete mať e-shopové kategórie spracované ešte lepšie ako Alza, Mall či Glami, práve pre vás je určený video kurz SEO a UX. Zobraziť celý popis kurzu
Po zakúpení kurzu budete mať nárok na tridsaťminútovú konzultáciu s lektorom zadarmo. Pri poslednej časti plateného kurzu nájdete kontakty na lektora.
V úvodnom uvítacom videu sa dozviete, čo všetko sa v školení naučíte a prečo by ste toto SEO a UX školenie určite nemali minúť.
V celej analýze budem používať niekoľko druhov softvéru. Niektoré sú platené, iné sú zadarmo. V tomto videu si všetky predstavíme.
V tejto lekcii sa naučíme nájsť všetky relevantné a vyhľadávané vstupné stránky + parametre, ktoré by mali správcovia e-shopov riešiť pre kategóriu Slúchadlá. K tejto lekcii si môžete stiahnuť: Ukážkový dataset pozbieraných fráz s kontingenčnou tabuľkou, slúchadlá.xlsx, ukážku najhľadanejších podkategórií Slúchadiel - sluchatka.png a ukážku najvyhľadávanejších parametrov - sluchatka-parametre.png.
Okrem toho, že si identifikujeme všetky relevantné vstupné stránky pre kategóriu šaty, pozrieme sa na zúbok veľkým fashion e-shopom Glami a Aboutyou. Čo myslíte, vyťažujú SEO na maximum? Majú príležitosť urobiť nejaké vylepšenia? Na to si odpovieme v tomto ďalšom školiacom videu. K tejto lekcii si môžete stiahnuť: Dataset fráz v excele – sukne.xlsx, vizualizáciu najvyhľadávanejších vstupných stránok – sukne-landing-pages.png a vizualizáciu parametrických skupín a parametrov – sukne-parametre.png.
V tejto analýze si spracujeme analýzu kategórie náušnice pre konkrétny e-shop - klenotyamber.cz. Okrem toho, že si identifikujeme najhľadanejšie vstupné stránky, pozrieme sa aj na to, ako s tabuľkou naložiť pri ďalšej optimalizácii. Dataset si naimportujeme do Collabimu aj so štítkami (vstupnými stránkami). Následne si budeme môcť vstupné stránky analyzovať, radiť od najhoršie optimalizovaných atď. K tejto lekcii si môžete stiahnuť: Dataset fráz v excele - nausnice.xlsx, vizualizáciu najvyhľadávanejších vstupných stránok - nausnice.png a vizualizáciu parametrických skupín a parametrov - nausnice-parametre.png .
Pri analýze sprchovacích kútov si ukážeme skutočný analytický speed run. Analýzu, ktorá bude síce kompromisná a určite nie dokonalá, zato budete mať podklad pre základnú architektúru kategórie do 5 minút. K tejto lekcii si môžete stiahnuť: Tabuľku s datasetom fráz a kontingenčnou tabuľkou – sprchové kúty.xlsx.
Tu môžete komunikovať s lektorom a ostatnými účastníkmi kurzu.
Prejsť na diskusné fórum
Pečlivě vysvětlené postupy pro zvýšení návštěvnosti a zpřehlednění stránek, s důrazem na detailní analýzu a praktická řešení. Výsledkem je efektivnější struktura webu, která přiláká více zákazníků i organických návštěvníků.
Dobrý den, Jardo,
děkujeme za skvělé hodnocení a pět hvězdiček! 😊…
Zobraziť celý komentár
Vstup do kurzu je vždy zadarmo a nikdy nezaväzuje k nákupu.
Každý kurz obsahuje niekoľko lekcií zadarmo. Uistíte sa, že vám vyhovuje osobnosť lektora a štýl výučby, a až potom sa rozhodnete, či pokračovať aj do platenej časti
Naše kurzy môžete prehrávať na PC, mobile i tablete. Vzdelávajte sa cestou do práce alebo využite voľný čas na dovolenke.
Pri zakúpenom kurze máte v prípade nespokojnosti 100% záruku vrátenia peňazí.
Hodnotenie kurzu
Pre pridanie hodnotenia je nutné prihlásiť sa.